29 Haziran 2016 Çarşamba

#NOTD Günün Ojesi / Nail of The Day AVON Lavender Sky

 Merhaba arkadaşlar,şu sıralar yazım aşamasında bir sürü postum olduğunu belirtmekten gurur uyarım ve uzun zamandır burada olmama rağmen sürekli yaşadığım AdSense sorunları vs. ile yazıları yayınlamam konusunda yardıma ihtiyacım var.AdSense hesabımı sildim ve yeniden açacağım çünkü açıkçası hiçbir şey beceremedim ve ben blogumu daha profesyonel bir şekilde yönetmek istediğim için yardıma ihtiyaç duyuyorum.Bu konuda bana yardım edebilecekler lütfen yorum veya mail adresim; akidesekerii@gmail.com dan bana ulaşsınlar.

Ürünün rengi tam olarak fotoğraftaki gibi olduğundan gereksiz fotoğraf kalabalığı yapmak istemiyorum.Ojenın adı Lavender Sky.12 TL normalde fiyatı ama bana hediyeydi.10 ml yani kocaman bir ürün.Resime ince 1 kat denemek için sürmüştüm ve oldukça beğenim.Hızlı kuruyor jel yapısı sayesine muhteşem bir opaklık sağlıyor ve fırçasının kullanımı çok kolay.Fiyatı biraz tuzlu olsa da sık sık indirimde düştüğü için kesinlikle değdiğini düşünüyorum eğer aradığınız ve 10 ml kullanabileceğinizi düşündüğünüz bir renkse.

Yeni post istekleri,fikirler ve AdSense yardımı için yorum kısmını ve mail kutumu yeşillendirmekten çekinmeyiniz !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder