15 Ekim 2013 Salı

Bileklikler




Zımbalı ve deri bileklikler şu sıralar her yerde var,bence hoş duruyor.

Bu bileklik değil :D Ama koymak istedim,bence çok hoş değil ama klasik şort-tişört kombinlerine renk katar.

Bu da bileklik değil :D İnci veya ucunda taş bulunan zarif bileklikler de hoş duru ama bence normal hayatta değilde özel günlerde kullanın,günlük kullanılınca abartı kaçıyor.






Bu da hoş ve şirin bence. Böyle bileklikleri bulamazsanız sadece charm (o süsler) alıp bilekliğe takabilirsiniz,ben bana olmayanlarda aynı işlemi yapıyorum.

Bu bilekliklerde hoş duruyor ama yürürken çok şıngırdıyorlar :D Ana bence çok tatlılar.

İşte kesinlikle en güzeli bu.Dudak şeklinde,ilginç ve dikkat çekici,bulursanız kaçırmayın derim.

Yine "arm party" :D 26 tane saydım ikisinin toplamında :D Rekor. Sağda en alttaki gibi tahta bileklikler arm partylerde hoş duruyor bence.

Cindirella'dan esinlenmiş, yani " Bir ayakkabı hayatını değiştirebilir" yazıyor :D Bu da hoş.

Bu da güzel ve hoş bence,vintage tarzla iyi gider.

Yine güzel charmlı ama ağır gözüken bir bileklik :D

Burada bileklikler net değil,yüzük net ama yüzükte çok güzel :D Bilekliklerde çiçekli olanı (anlamışsınızdır artık) tam benlik :D

Kolyenin siyah plastiğinde arkadaşımda var,Koton'dan almıştık,ben küçüğünü almıştım,yüzük de güzel burada :D Bu tip zımbalı bileklikler bence çok hoş duruyor :D
Burada bilekliklerde çok hoş bence.Hele üstteki işlemeli ama çok şıngırdarlar :D



Evet,yine uzun ve resimli bir post oldu,daha sonra tekrar görüşürüz :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder