6 Ağustos 2012 Pazartesi

Demi Lovato Stili

   Yazacak konu bulamadım bilgisayarımda da Demi Lovata resimleri vardı yazasım geldi =)


              Tamamen uyumlu ama sanki göğüsleri  biraz fırlayacak gibi durmuş,omuzları da biraz geniş göstermiş.Saçı açık olsaydı da olabilirdi belki.


    Elbise Demi'ye çok yakışmış.Saçı biraz garip buldum ama güzel.Ayakkabılar iki renk olmasaydı iyiydi.


   Çok şekeer.Kolyeye bayıldım :*
                                                 Bizim Demi'miz zevklidir !


Tek kelimeyle muhteşem!Sadece hırka pek fazla hoşuma gitmedi.
Çok hoş çok uyumlu harika !


Çok şeker ve stylish ! Saçlarının bu haline bayılıyorum.

Soruları buraya alalıım*
Ceyda*



2 yorum:

  1. muhteşem benden iyi lovatic olmazzz

    YanıtlaSil
  2. kitapkurdu fazla iddalı konuşma bence en iyi lovaticim demiyorum ama yinede büyük konuşma ;)

    YanıtlaSil